söndag 5 februari 2012

See through you like cellophane.


Jag är tillbaka i Angelicas lägenhet efter att ha sovit över hos Lollo i nästan en hel vecka. Så nu kommer jag kunna uppdatera lite mer i text. Inte för att jag har mycket att säga. Men det har ju aldrig stoppat mig förut att skriva en massa strunt.

I fredags så åkte Filip iväg till Jörn, så jag och Lollo hade hela lägenheten för oss själva. Och vad gjorde vi under en hel helg? Vi satt och kollade på hela första säsongen av American Horror Story (Jag fick Lollo att fastna för den, så nu är hon lika kär i Tate Langdon som jag. Vilket inte är särskilt hälsosamt, tåls det att påpekas.) och slutet av andra och början av tredje säsongen av Glee. Och drack ofantliga mängder coca cola. Och spelade wordfeud.

Så, så unga och vilda är vi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar