torsdag 19 januari 2012

And then we lie, beneath a shady tree.

Bara för att George ser fantastisk ut.

Hanna var tydligen också med på tågresan, så förlåt Hanna för att jag inte skrev ditt namn också! Om det är några fler som var med på den, som  jag inte redan nämnt, så kommentera, så ni inte blir utelämnade.

Idag far jag! Och eftersom jag inte hade packat än, så steg jag upp klockan nio, så jag skulle ha god tid på mig att packa, duscha och äta innan jag sätter mig på tåget. Efter två timmar var jag klar med allt, förutom att äta middag, med sex timmar kvar innan tåget far. Så jag hade kunnat sova några timmar längre. Men bättre tidspessimist än tidsoptimist.

Något, som jag fick uppleva nu imorse, som är tämligen obekvämt är när man står och duschar samtidigt som katten sitter på badkarskanten och stirrar på en och blinkar med ena ögat. Oidipuskomplex?

Jag tror förresten inte att det kommer bli så himla många uppdateringar medan jag är i Skellefteå, så ni vet om det. Men här har ni den gladaste av låtar.


2 kommentarer:

  1. Fantastiska Geo! Och välkommen tillbaka till Norrland - snöröjningen fungerar som vanligt inte! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Det känns awesome att veta att man gett någon en eargasm! :) The Coasters är bra så jag förstår inte varför de blir så pass bortglömda då det ska plockad ihop 50's-compilations och varför de nämns så lite över huvud taget, så welcome to the Coasters-side! Och hoppas du hade det trevligt i Skellefteå :)

    Snö kan vara trevligt, absolut, men det är så jobbigt då resurserna i miljön omkring är för små för att kunna kontrollera dessa ENORMA mängder som vi fick på ca 1-2 dagar. Snöskottarna hade i princip enbart tid att hålla E4:an ren vilket inte är deras fel förstås, men det blir sådana bekymmer med att ta sig fram! Bussarna fick de ju ställa ett tag dessutom för att de inte tog sig fram .. (Iofs, vilka bussar tar sig fram utan dubbdäck i denna halka?! Umeå Kommuns snålhet ..)

    SvaraRadera