lördag 7 januari 2012

I throw my hands through the window. Crash, like poetry.

För er som har glömt hur jag ser ut nuförtiden.

 Jag var ute på en sjujäkligt rask promenad idag, jag seglade fram lik en spänstig gasell på moln, och när mamma kom hem från jobbet så gick vi till Grazyna och utövade yoga (Yogade? Känns åh så fel, samtidigt som "utövade yoga" känns aning pretentiöst att säga.) i nästan en timme. Om jag fortsätter så här, så kan jag med all säkerhet kunna möta Arnold Schwarzenegger i en uppgörelse om vem som har de mest imponerade musklerna av oss två. Jag tror mina chanser att vinna är ganska stora faktiskt.

Annars så är det 15 dagar kvar tills jag fyller 20. Längtar jag? Hell no! Jag såg att mamma kommer jobba från sju på morgonen till klockan tio på kvällen, så jag tror inte mycket kommer hända. Jag kommer nog sitta hela dagen i min pyjamas, sminkfri och med smutsigt hår och se på TV-serier. Inte för att jag inte finner ett stort nöje i att göra det, för det gör jag, men det känns inte särskilt speciellt på en 20-årsdag.

Men nu ska jag slutar vara bitter och gå och lägga mig och läsa istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar