torsdag 26 januari 2012

Tillbaka i Norrland.

Nu har det ju varit ett bra tag sedan jag skrev någonting på bloggen, även fast jag har haft många tillfällen nu att göra det. Så skämmes mig, och lite skärpning i framtiden.
Jag ska inte gå in på allt av vad som har hänt medan jag har varit här i Skellefteå, för jag vet inte exakt hur intresserade ni är av att höra det. Men jag har haft roligt än så länge i alla fall och det har varit underbart att få träffa alla igen.

Idag stack jag och Robin, svågern, in till torget och lämna in våra CV'n i an klädaffär som heter Hanzéns som sökte ny personal. Så heja oss för det! Sedan mötte vi upp med Angelica som hade varit och köpt skidutrustning, för hon har bestämt sig för att börja med det. Så hon mådde lite dåligt över att ha spenderat så mycket pengar. Men då får ju hon ångestattacker om hon köpt tre linnen för halva reapristet för att hon tycker att hon spenderat mycket pengar. (Även om hennes utrustning kostade betydligt mer än tre linnen för halva reapriset.)

Annars har jag inte så mycket mer att säga, men ni vet att jag lever. Så om ni ursäktar, så ska jag gå äta lite kvällsfika. Här har ni lite Toots and the Maytals så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar