lördag 31 december 2011

Nyårsafton.


Mjölk i vinglas. För man är väl sofistikerad. Lösögonfransarna är även påklistrade, utöver påkletandet av foundation, så ni vet att jag sminkat mig med stort allvar idag.

Annars har min nyårsafton varit väldigt lugn. Middag hemma hos Grazyna och sedan sitta och prata och äta godis och frukt och dricka vin fram till tolvslaget. Sedan gick vi ut och kollade på alla vackra fyrverkerier. Jag tror inte att jag någonsin varit med om så mycket fyrverkerier så utspritt någon gång, för vars jag än tittade så täckte de himlen.

Just nu sitter mamma och Samuel och äter räklåda medan jag äter en risifrutti. Risifrutti, mitt hjärtas mellanmål!

Hoppas ni har haft en trevlig nyårsafton!

2 kommentarer:

  1. Är det verkligen bara mjölk då? ;) Det är inte en White russian i vinglas månne? Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera
  2. Mjölk i vinglas, en klassiker! :D

    SvaraRadera