tisdag 13 december 2011

Singing in the old bars, swinging with the old stars, living for the fame.



Ett av mina största nöjen är att titta på Biggest Loser samtidigt som jag äter något onyttigt och gottar mig i att de måste träna och svettas medan jag sitter bekvämt i min soffa och njuter av att se dem lida. För innerst inne är jag ganska odräglig. Men det är inte lika roligt när de börjar bli riktigt vältränade och man ser sin egna kropp som är helt fri från muskler och inser att om man själv behövde göra vad de gör så skulle man bryta ihop efter fem minuter.

Annars så har den här dagen varit helt skit. Jag vaknade upp med ett munsår, så min underläpp är alldeles svullen och gör så in i helvetes ont, och när jag duschade i morse så råkade jag skära mig på fotleden med rakhyveln och det blödde något så förbannat mycket att det blödde igenom plåstret. Så hela min dag har varit ett enda stor fuck you-finger.

Jag behöver en film som är så underbar att hela hjärtat blir alldeles varmt, men jag kan inte komma på en enda. Om ni hinner läsa det här ikväll, kom med tips, så är ni gulliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar