fredag 2 december 2011

The snow will fall and she will fall through the streets. Her moves are slighly unreal

En Harry som tittar fram.

Här kommer ännu mer bevis på att jag är världens töntigaste. Varje kväll medan jag sitter vid datorn, så hoppar Harry upp i mitt knä och sover där tills jag suttit klart. När han rycker till, så som katter och hundar vanligtvis gör när de sover, så blir jag orolig att han drömmer en mardröm och ska bli jätterädd och vakna upp. Vilket är otroligt löjligt när jag tänker på det, men jag kan inte hjälpa det.

Dessutom tycker jag att Harry har blivit så stor sedan jag såg honom för första gången.  Jag blir så otroligt mammig och ojar mig över att han snart är vuxen och inte längre kommer vara min lilla bebis.

När jag ändå håller på att tjata om Harry, för han är det enda i mitt liv just nu som är någorlunda intressant, så kan jag berätta att han höll på att ta sig ett dopp i toaletten igår. Han brukar sitta på locket när jag gör mig i ordning för att sova, men den här gången var locket uppfällt. Så just som han kommer seglandes genom luften och precis passerar toalettringen, så flyger jag fram med handen och lyckas grabba tag om hans bröstkorg och förhindra honom från att bada i toalettvatten.

Om han hade farit in i toaletten, så skulle jag ha otroligt svårt att krama och pussa honom på ett väldigt långt tag. Jag skulle bara kunna tänka på att han varit på samma ställe där man kissar och bajsar. 

Fy fan... 

Jag får hurvens bara jag tänker på det.


1 kommentar:

  1. Sv: Aw, tack! Vi säger att du säger detsamma om George så är risken för att han ska känna sig ignorerad från ditt håll förmodligen eliminerad.

    Dustin Hoffman är så ARGH, snygg! Att han sedan är värsta sneaky och like a boss i All the president's men gör det inte sämre. Robert Redford vet jag dock inte om jag har som särskilt stor favorit, han har också en framträdande roll ..

    Haha, du har missat något där minsann! ;) Nejmen, det är väl mest en cheeky peak, inte precis ngn slags close up (thank god!) men en peak är det minsann! Jag undrar mest över vad han har på sig under rocken, det ser typ ut som stay-ups eller chaps eller något annat jättekonstigt som man kanske inte vill veta. Och de första outfitsen i I am the walrus är AMAZING - jag skulle döda för Pauls tröja/tunika/wtf it is.

    SvaraRadera