torsdag 29 december 2011

Darlin', I'm just here in the rain with my old, old pains


Jag for in till stan idag för att se om jag inte kunde fynda lite, nu när det är mellandagsrea och allt. Men icket! Jag blev bara arg för att det var folk överallt som knuffade sig framåt. Och eftersom jag är en sådan förbannat jävla hänsynsfull människa, så hade jag gått undan för att låta andra få komma förbi. Men när jag får armbågar i revbenen, då tvekar jag inte en sekund på att avfyra the Glare of Doom!

Men att avfyra arga blickar är väl så långt jag vågar gå. Jag är på tok för feg för att säga något.

Fast om jag bortser från alla galna fyndsökande människor, så var min odyssé på torget en succé! Jag gick in på en bokhandel och beställde den allra första volymen av Scott Pilgrim. Så om någon vecka får jag äntligen läsa serien. Huzzah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar