onsdag 21 december 2011

I love you when you're, when you're walking away.

En mysig Harry.

Ibland bestämmer jag mig för att jag bryr mig att mina lår är aningen mer jiggly än vad jag skulle vilja att de var. Igår var en sådan dag, så jag gjorde alla möjliga sorters övningar som garanterade att man skulle få fastare rumpa och lår. Jag vet inte riktigt om jag tyckte det var värt det, för nu sitter jag här med en träningsvärk som heter duga. Jag hatar träningsvärk. Det är bättre när jag inte bryr mig. Jag får helt enkelt tänka på de visa orden som Destiny's Child yttrade någon gång under 90-talet (tidigt 00-talet?) - "You gotta work your jelly".

Annars blev jag kär idag, åh så kär! I en kille som jag stod bredvid i kön på Konsum medan jag handlade mjölk och o'boy. Han var så vacker! (Dålig anledning att bli kär, men ändå!) Jag tror det kan bero på att jag sett Scott Pilgrim vs. the World fyra gånger på tre dagar, (döm mig inte.) så jag kände mig lite mer svärmisk än vad jag normalt brukar. Jag hade gode lust att fråga honom om han ville vara min manliga Ramona Flowers. Men han hade nog bara tittat konstigt på mig, så jag lät bli. Oh, the pains of love.

På tal om kärlek, så är jag kär i den är gruppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar