onsdag 29 januari 2014

Jobbintervju.

En fin Vincent van Gogh i brist på annan bild.
Jag har suttit i telefon i sisådär 45 minuter och haft en jobbintervju med Röda Korset. Jag har ju redan fått jobbet som värvare men nu har jag har sökt vidare som teamleader för Skellefteågruppen. Det kommer betyda mer ansvar, mer i lön och mer jobbtimmar, så jag håller tummarna för att jag får det. Det kändes som om intervjun gick helt okejbra, (okejbra är ett ord, jag uppfann det) men det är aldrig något jag ser överdrivet framemot. Jag bli så nervös och torr i halsen och säger mycket "ehhm". Men det värsta är i alla fall över nu och nu återstår den eviga väntan på ett besked.

Nu ska jag lugna mina stackars nerver, äta middag och sedan dricka någon kopp te och se några avsnitt ur en serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar