lördag 7 december 2013

Katarina.


Jag har den bästa mamman i världshistorien, så är det bara. Jag kan acceptera att andra tycker att deras mammor är de bästa i världen, men min mamma är den bästa och det går inte att övertala mig annat. Det finns ingen person som jag älskar lika mycket som mor min, trots att hon gav mig samma namn som satkärringen i Rederiet vilket har ärrat mig för livet. Tack för den, mamma! Nej, nu överdrev jag visst. Nu ska jag vara seriös igen. Har jag ärvt endast 20% av den finheten som hon besitter som människa så räcker det gott och väl för mig. För hon är verkligen det finaste jag vet, min mamma, och jag har väldigt tur som får ha henne i mitt liv.

Mer hade jag inte att säga, bara lite mammauppskattning såhär på en lördagsnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar