onsdag 11 december 2013

I can tell the way you smile.



Varför är det jävla plusgradigt ute? Närmare bestämt +8 grader ute! I vanliga fall har jag inget emot att det är varmt ute, kylan är ingenting jag ser fram emot under vintern. Men när snön byts ut mot is, då tar jag nog hellre några minusgrader och slipper halka runt och riskera att bryta ett ben eller två. Inte heller är det särskilt roligt när man går ut med nyvakna och aspigga hundar som gärna drar iväg när de ser en annan hund. Det är ju inte ens en månad kvar till januari som ska vara den kallaste av månader! Nä, fy fan.

Annars så har jag inte sovit ens en minut i natt, så klockan sju på morgonen bestämde jag mig för att det var lönlöst att ens försöka och satte igång The Life Aquatic With Steve Zissou istället. Den är förövrigt, om ni inte har sett den, väldans fin. Jag grät mig igenom hela slutet, så pass mycket att jag fick hakdarr. Kan ha något med den extrema tröttheten att göra, men mest för att den är fantastisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar