lördag 28 december 2013

Där jävlar satt den, Johnny.



Jag har med all säkerhet fått uvi och det svider, kära bloggläsare, det svider som helvetets eldar. Det är bland det värsta jag varit med om, beträffande fysisk smärta. Fast traumatiskt är det också, fan. Varje gång det börja göra så där svinigt jävla ont så måste jag slå mig lite på låret med knytnäven för att inte börja böla. Herregud. Det är som att gå runt med mensvärk fast hundra gånger så mycket mer smärtsamt. Så nu ligger jag och halsar tranbärsjuice och lider. Men nog om mina urinvägar.

I förrgår så fick jag först besök av Anna som har kommit från Trondheim för att fira jul hemma i Sverige. Lite senare kom även hennes kompisar Erik och Ivan och vi spenderade hela dagen med att baka pepparkakor och knäck. Anna tipsade mig om den norska serien Hellfjord så efter hon farit fick jag låna hennes Netflixkonto och såg samtliga sju avsnitt från första säsongen. Så jävla bra. Jag ska inte avslöja för mycket, men jag tycker den har samma känsla som filmen Hot Fuzz av Edgar Wright och Simon Pegg, så gillar man den så kommer man nog också gilla Hellfjord. Jag älskade den, satt och garvade så jag fick ont i magen. Fantastisk!

Nu ska jag ta och se Känn Ingen Sorg, förväntningarna är höga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar