torsdag 28 juni 2012

If somebody tries to take my place, let's pretend we just can't see his face.

Världens vackraste man.

Det har varit odrägligt lite George Harrison på bloggen den senaste tiden, så jag slänger in en bild på honom så ni alla kan gassa er i dennes manliga fägring. Det är skönhet i en klass för sig.

Imorgon är jag ledig och ska springa runt på stan och åka karuseller. Värstingkarusellen No Limit skola tacklas ännu en gång! Jag älskar när det går fort och verkar farligt, och med denna så hängde man upp och ner hur högt uppe i luften som helst och såg rätt ner i backen. Det är enda gången som jag har varit lite rädd medan jag satt på en karusell. Jag hann i fem sekunder tänka "Tänkt om något skulle hända och jag skulle störta mot min död", men eftersom jag inte riktigt vet vad som är bra för mig, gick rädslan över väldigt fort och jag skrek istället av förtjusning. Lollo vad dock inte särskilt nöjd efteråt. Nu vägrar hon åka den med mig något mer.

På lördag ska Sofia, en kompis från jobbet, fira sin födelsedag, så det blir att grilla, dricka och spela kubb och sedan dra ner på staden för att uppleva Stadsfesten under kvällen. Fyllevirvelvinden, ingen dum idé. Eller en jävligt dum idé, det återstår att se.


1 kommentar:

  1. Ah, en sådan skönhet till karl!

    Sv: Nej, det tycker jag inte direkt heller, men ung såg han i alla fall ut jämfört med numera! Men han var ju typ 25 då filmen spelades in, så inte så konstigt att han inte ser så fruktansvärt jätteliten ut XD

    SvaraRadera