onsdag 2 oktober 2013

On shivering legs.

Fina flickor!
Idag var alarmet ställt på klockan 06:00 för att med dessa två fina tjejer ta bilen upp till Luleå över dagen. Det gjorde dock för ont i mig att stiga upp direkt, så det blev att snooza till halv sju innan jag ides ramla ur sängen och in i duschen. Vi har haft en förjävla rolig dag och det blev mycket skratt tills det gjorde tämligen ont i magen. Det blev lite vardagsspänning när vi kom tillbaka till bilen efter att ha gått klart på stan och upptäckte att billjuset stått på i flera timmar och batteriet var helt dött, men det löste sig när Villemos styvpappa kom med startkablar och vi kunde rulla vidare. Jag fick även snusa på en bebishjässa, vilket kan ha varit höjdpunkten på hela dagen. Alltså, det var Villemos lillasyster, det var inte så att jag valde ut en bebis på torget och snusade den på hjässan. Det skulle vara konstigt... och fel.

Nu är jag gud så trött och ska bara se något avsnitt ur en serie och läsa lite ur min bok, sedan blir det att sovasovasova. Det ska bli förbannat skönt! Här har ni en av mina nuvarande favoriter, Backstage With the Modern Dancers av Great Lake Swimmers. Väldans mysig låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar