tisdag 22 oktober 2013

I'm a love letter away.


Kan det vara så att jag skriver två inlägg på två dagar? Jo, det kan det. Det var länge sedan något sådant fantastiskt underligt hände och tänka sig att det fanns en tid då jag kunde skriva tre inlägg på en och samma dag. Ah, gamla tider. *torkar nostalgisk tår från ögat* Nuförtiden känner jag mig produktiv i mitt bloggande om jag lyckas få ihop ett mediokert inlägg i månaden. Ni vet, istället för tre mediokra inlägg om dagen.

Jag och syster tog bilen till Jörn idag och satt på mosters jobb i några timmar och drack kaffe och pratade strunt. Min moster visade för några veckor sedan en mössa som hon hade krokat ihop som såg väldans tjusig ut, så vi frågade henne hur man krokade och när vi var tillbaka i Skellefteå igen for vi in på en garnaffär och köpte varsin kroknål och garn. Det är väldigt enkelt och jag förutspår att mitt broderande kommer läggas på is ett tag. Jag förutspår att jag även kommer få The Claw Hand of Doom, för fy fasiken vad det är ansträngande för handen att kroka. Om allt går som det ska, så kommer jag snart en fräsig mössa att spatsera runt utomhus i nu när de kallare månaderna knackar på.

Innan vi for hemåt, så körde vi in på en skogsväg och släppte ut hundarna för en springstund. Om man någonsin sett mer nöjda hundar. Det värmde i lillhjärtat mitt.

Var förresten London Grammar i er smak? Om ni fortfarande litar på min musiksmak eller känner att jag förtjänar en chans till att imponera på er, så kanske Voxtrots låt Start of Something är något som kittlar era musikaliska sinnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar