torsdag 10 oktober 2013

American Horror Story: Coven

American Horror Story: Coven

Oh my words, American Horror Story är tillbaka med en ny säsong! Efter andra säsongen, som var liite av en besvikelse i jämförelse med den första, så verkar den här otroligt lovande. Visserligen är första avsnittet en introduktion av karaktärerna och handlingen, men fy fabian än så länge är jag inte besviken! Jessica Lange är som vanligt en badass motherfucker och jag är glad att Taissa Farmiga är tillbaka i serien. Det enda som saknas nu är att Connie Britton ska komma tillbaka som en ny karaktär. (Efter Dylan McDermotts gnälliga och mesiga Ben Harmon är jag inte särskilt brydd om han kommer tillbaka eller inte. Fast det är ju inte egentligen hans fel.) Det enda jag riktigt har att klaga på är rollbesättningen av Emma Roberts, som i alla fall jag inte tycker är en speciellt övertygande skådespelare. Kathy Bates! Kathy Bates är med och hon kan mycket möjligt vara den mest vridna karaktären som var med i serien. Jag gillar det, jag gillar det starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar