torsdag 16 maj 2013

Darling, I'm never lonely whenever you are in sight.

Beskåda! Det fulaste påslakanet i världshistorien.
Sedan försvann visst halva ögonbrynet på höger sida.
Angelica blev aningen svartsjuk när hon såg att jag fick ligga med huvudet på Mao. "Jag får aldrig göra sådär med honom!", utbrast hon. Jag å andra sidan får lägga både huvudet, fötterna/benen och armarna på honom utan att han ålar iväg till ett annat rum. Det kan ha något att göra med att jag härdat honom genom att hålla fast honom och säga "Nej, Mao, stanna i kramen. Du vill stanna i kramen." tills han slutar kämpa emot. De slutar alltid kämpa emot till slut... *cue evil laughter*

Jag gav upp min långhelg för att jobba ett pass på söndag, så nu ska jag passa på jävligt mycket att njuta av dessa två lediga dagar jag får. Räknade ut en gång att vi går ungefär 1,4 mil under ett pass, så när den här veckan är slut, så har jag gått 7 mil. Herrejävlar, 7 mil? Ja, 7 mil!

7 mil!

Buns. Of. Mother. Flipping. Steel.

Jag har fyllt min mobil med en massa Nat King Cole, för jag tycker han är väldans bra. Så nu får bloggen också lite Nat King Cole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar