fredag 4 maj 2012

So take me down to the paradise city, where the grass is green and the boys are just like you.



Nu har bloggen blivit riktigt jäkla ignorerar i snart två veckor. Men det har varit ganska tröttsamt med utbildning, så när man kommer hem vill man bara sitta och lata sig tills det är dags för att sova. Plus att jag blev sjuk under onsdagsnatten och har sedan dess sovit i princip hela nätterna och dagarna, och då blir det ju inte mycket bloggande.

Utbildningen är faktiskt riktigt rolig, om än lite jobbig eftersom vi sitter och tar in en sådan ofantlig mängd information hela dagarna. Men det är härligt att göra något igen, istället för att bara sitta hemma, och själva gruppen är det absolut inge fel på.

Egentligen har jag inget speciellt att skriva om, jag ville bara bryta tystnaden och berätta att jag lever och mår. (Om man tänker bort att jag har en förjävla förkylning.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar