tisdag 4 mars 2014

And so you'll say "I do, I do want you, want me too.".


Angelica och Ronja bestämde sig för några månader sedan att de skulle tillverka en bröllopstårta bara för att, vare sig det sker ett giftemål eller ej. Idag tog de tag i det hela och vi, jag, Angelica, Ronja och Krister, hjälptes alla åt att skapa det ni kan skåda på bilden ovan. Vanlig, osmaksatt sugarpaste, kan jag meddela, är inte särskilt aptitretande. Men vi hade trevligt medan vi gjorde den.

Krister var även en ängel och hjälpte mig med min dator, som mystiskt slutade fungera efter en ovanligt seg uppdatering. Jag förstod inte vad det var som var felet med den, men lösningen var att stänga av den, ta ut batteriet och laddarkabeln, sätta in laddarkabeln igen och starta om datorn. "Din lilla jävel!" tänkte jag, men sedan gav jag den en kram. Otroligt simpelt egentligen, men inte för någon som totalt inkompetent när det kommer till datorer, aka Frida Beatrice Lundahl. Nu kan jag se på mina serier igen! Så det är vad jag ska göra nu.

Löjligt fin låt av Lanterns on the Lake som jag tycker väldigt mycket om just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar