lördag 6 juli 2013

Semester!

Jag hade tydligen semester i två veckor, så nu befinner jag mig i undersköna Karlstad och hälsar på modern och mina två bröder som bor där. Vi har även varit i Kristinehamn där mamma bor på halvtid med sin nya karl. (Jag kan inte säga pojkvän, kvinnan är ju för fan 54 år.) Vi har druckit öl, spelat brädspel, spelat kubb, grillat och testat Kristinehamns uteliv (inte särskilt imponerande) och jag har lyckats bränna mina axlar, så nu har jag fräsiga streck efter bh-bandet. Det kommer bli en snygg bränna när det röda har lagt sig. Idag är det en lugn dag och jag har inte ens bytt om från min pyjamas trots att klockan är kvart i fyra, cause I don't play by no motherfucking rules! *puts on my shades*

Det är inte bestämt än när vi ska fara, men det har blivit prat om onsdag, så jag har några dagar kvar i södern och sedan är det upp till gamla goa Norrland igen och njuta av de sista dagarna av min semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar