lördag 16 november 2013

Jag stod med knytna nävar framför spegelen

En Bea.
 Sådär såg jag ut igår. Jag ser inte ut sådär idag. Idag ser jag mer ut som sju svåra år och jag känner mig som så också. Det har mycket med att göra att jag var aningen förfriskad igår (väldigt trevlig inflyttningsfest hos en Krister) och får idag stå för hur mycket alkohol jag förtärde och mycket för att jag har en dunderfeber på gång. Feberont i huden, värk i kroppen och dunkande huvud.

Men för att prata om något roligare än att jag mår tämligen skit, så fyllde finaste Lollo hela 21 år i förrgår och det firades med ett avsnitt av American Horror Story: Coven, coca cola och tårta. Så stort grattis till henne!

Är förövrigt smått besatt av Panda DA Pandas låt Spegelen. Jag gillar dock inte att det är "spegelen" och inte "spegeln". Är det något skånskt påfund? Säkerligen är det "spegeln". Ja? Nej? Åh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar