lördag 21 september 2013

Tapet i skogen.

Inzoomad bild på tapet.
Igår for jag och Angelica en sväng till moster och Håkan i Österjörn, dels för att undvika att städa lägenheten  och för att Angelica "känner på mig när moster gör köttsoppa". Medan Angelica och Håkan mätte skuffen för att klippa till och lägga dit en plastmatta, så var jag ute med hundarna och tog en promenad i skogen. Jag tänkte att jag skulle föreviga ögonblicket och ta kort på dem. Kayo satt fint och pose-ade riktigt professionellt ("Det här är inte första gången du står modell, din snygga jävel" tänkte jag stolt) men Mao var aningen för exalterad över att får springa i skogen och det är därför han ser ut som han gör på den andra bilden. Tur att han kan vara charmig. Ibland. Fast inte alls egentligen.

Nu idag tog vi i alla fall tag i städningen så den ser presentabel ut för när el padre och Lola ska komma och äta middag. Senare under kvällen ska vi ut och ta någon öl, så det lär bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar