tisdag 24 juli 2012

The newsreels are dead. We’ve bored the public for too long. Give me this opportunity and I’ll prove it.


Så jag har börjat se The Hour eftersom jag gillar Ben Whishaw och hans ansikte. Nu var ju inte det den enda anledningen till varför jag började se serien, men den spelade ändå en ganska stor roll. Jag gillar hans ansikte helt enkelt.

Efter att ha överlevt på första och andra säsongen av Misfits i runtom ett halvår, så är det förbaskat skönt att få se något nytt. Jag har bara hunnit med ett avsnitt än så länge, men det verkar lovande. Romola Garai är också med, och henne tycker jag väldans mycket om. Så nu återstår det bara att se om den är bra eller inte.

Nämde jag att Ben Whishaw är foxy? Det är han i alla fall. Foxy.

1 kommentar:

  1. Tur för dig som hittar en ny serie! Jag sitter kvar i Band of brothers jag ;)

    SvaraRadera