fredag 6 juli 2012

Andrew McCarthy


Jag är i princip den sämsta bloggerskan någonsin just nu. Eller i alla fall väldans dålig på att uppdatera. Men här har ni en gif på Andrew McCarthy, som kan vara ett av det absolut bästa med 80-talet. Njut av hans fagra anlete, hans cynism och hans mjuka hår som man bara vill dra handen igenom och ruffsa om lite grann. Blir ni inte aningen kära i honom? Jag tror jag behöver se en 80-tals film snart.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag och Monika låg i parken på en filt och lyssnade på The Kinks och The Beatles och låtsades om att vi levde under 60-talet. Jag for ut och gick en timme, och när Angelica kom hem efter att ha hjälpt sin kompis att ställa i ordning för hennes bröllop i morgon, så har vi gjort gelenaglar på oss själva. Hur jag nu ska klara av att fungera med dessa klor återstår att ses. Jag kan knappt skriva det här inlägget. Att jag ens tagit mig såhär långt är ett under. Jag känner på mig att jag i stort sett kommer vara handikappad tills alla naglar ramlat av.

Jag ska försöka bättra mig vad gäller underhållningen av den här bloggen. Det har blivit väldigt ignorerad ett bra tag nu, men som sagt, jag ska försöka att inte låta det gå så länge mellan varje uppdatering.

Hoppas ni har haft det bra i alla fall. Bra? Bra.

1 kommentar:

  1. Men du, jag vill ju se dina klor! Mina naglar är en tragisk ursäkt just nu ..

    Sv: Det gör absolut ingenting, min dam! Jag är inte heller något ideal när det kommer till att svara snabbt.

    Det som jag tycker är udda med Quinn är att han ser ungefär likadan ut i Reckless (1984) som i Haunted (1995). Steget i utseende mellan Haunted (1995) och Benedict Arnold: a question of honor (2003) är inte heller så stort. Alltså är skillnaden mellan en film från 1984 och 2003 inte så stor som jag tycker den borde vara. DOCK så är skillnaden mellan filmen från 2003 och en från 2009 som natt och dag. Det ser ut som att han tagit igen alla de år han fått på lån (de 19 åren) och fått betala med hög ränta .. Om han börjar åldras i hundår nu blir jag seriöst ledsen. Jag är kräsen när det kommer till skådespelare så det vore ju skänt om de få man gillar kunde få något slags evigt ung-elixir.

    Tja, om du känner att du orkar skriva om den så? Är dösur på blogg.se som förmodligen slarvade bort en fin kommentar ..

    SvaraRadera