söndag 1 juni 2014

I can tell we know each other very well.

Kayo får stå ut med så mycket med mig som matte.
Jag har varit på jakt efter cat eyessolglasögon ett tag efter att jag var tvungen att slänga mina gamla solglasögon. Idag hittade jag ett riktigt fint par som fick följa med mig hem. (Akta er nu, för nu blir jag modebloggare!) (Alltså inget dåligt om modebloggare, men det är väl inte riktigt min nisch.) Kayo fick vara modell och jag misstänker att hon enbart gick med på det för att vara snäll mot mig.

Jag skickade ett mms till mamma när jag hade på mig dem och skrev att jag kunde vara cool denna sommaren också och fick svaret "Du är väl alltid cool!". Det var bra för mitt ego. Jag älskar min mamma.

Nu ska jag brodera och titta på kostymdrama. Som sagt, jag är cool. Mamma sa det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar